شعر

انجمن شاعران حسابدار

شعر

انجمن شاعران حسابدار

عشاق

در ذهن نیافرینمت میمیرم...
            از شاخه اگر نچینمت میمیرم....
                        ای عادت چشمهای بی حوصله ام....
                                      یک روز اگر نبینمت میمیرم........

هر قصه یک ترانه
                     هر ترانه خاطره ای دیگر
                                               هر عشق یک ترانه ی بیدار است
.........
....... من شعر مینویسم
تو با ترانه های عاشق من، عاشق
تو با ترانه های تشنه ی من ، دریا
                                         بر پنج خط ساز سفر، زخمه می شوی
تو گریه می کنی
تو لحظه های شعر مرا،ر خویش تجربه می کنی
                                    یعنی مرا در بدترین و بهترین دقایق بودن تکرار می کنی
یا با ترانه های من بر لب
                      در مصاف جلا دان به مسخ خویش می شتابی
 یعنی که با منی
                      دیروز
                            امروز
                                  تا هنوز و همیشه...
آیا زبان مشترک این نیست؟
                         آن زبان تازه که میگفتم؟
                                                     آیا زبان مشترک این نیست؟
 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جواد صابری پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ق.ظ http://attarchi.blogfa.com

سلام یحیی جان.این چند وقت نتونستم بهت سر بزنم.چرا دیگه آپدیت نمیکنی؟فقط گفتم من هنوز بیادت هستم.راستی امتحان عباس زاده را افتادم.
موفق باشی

یلدا پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://yalda73.blogsky.com

سلام.
خیلی لطیف بود. و خیلی قشنگ.
موفق باشید

ممنونم از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد