شعر

انجمن شاعران حسابدار

شعر

انجمن شاعران حسابدار

من از خدامه

من از خدامه


                      من از خدامه بکشم نازتو ...

                                                  تا بشنوم یه لحظه اوازتو...

                                                                                من از خدامه پیش تو بمونم ...

                                                                                                                  جواب حرفاتو خودم بخونم...

                   من از خدامه بمونم دیوونت...

                                                     سر بذارم رو شهر امن شونت...

                                                                                          من از خدامه بمونی کنارم...

                                                                                                                          من که بجز تو کسی رو ندارم...

                   من از خدامه که نباشی دوری...

                                                        فقط دلم میخواد بگی چجوری؟؟...

                                                                                               من از خدانه که یه روز دعامون ...

                                                                                                                                       بره تو اسمون پیش خدامون...

                  یه جشن نقره ای با هم بگیریم ...

                                                       به عشق اینکه هر دو منو اسیریم...

                                                                                                به عشق اینکه بعد اون همه درد...

                                                                                                                                        خدا به بار نگاهی هم به ما کرد...

 

 


                                                                        

                           

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جواد صابری شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:16 ب.ظ http://attarchi.blogfa.com

با سلام.ممنون از این که سر زدی.یحیی جان شما میتونی نمونه سوال از درس مباحث جاری با استاد عباس زاده برام تهیه کنی؟

ج.اد جان با عر ض ژوزش تا ترم ژیش هم می شد سوال ها را خرید اما یک نکته سوالهای درس مباحث جاری عباس زاده همون سوالهای است که توی دانشگاه فردوسی امتحان می گرند اگه شناس داری که خوبه اگه نه بگو شاید بتونم کاری برات بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد